Elveszett?

Jártál már úgy, hogy kölcsönadtál valamit, aztán elfelejtetted, évek múlva pedig azt sem tudtad kinél keresd? Velünk ez rendszeresen előfordul, ezért örültem, mikor rátaláltam erre a nyomtatható jegyzetre, amin vezethettem, mikor, kinek, mit és meddig adtam kölcsön. Csakhogy nekem ez nem vált be teljesen, általában nem határozom meg, “meddig” adok kölcsön valamit (ameddig az illetőnek szüksége van rá), illetve nem is írok ilyen lóbetűkkel, úgyhogy megcsináltam a magam változatát. Ha ti is szívesen használnátok, itt találjátok az A4-es változatot, itt pedig az A5-öset.

image
image
Leave a Reply

