Thanks, 2015!

Az éves horoszkóp szerint az oroszlán szülöttek számára 2015. egészen különleges év volt. Meg kell mondjam, a csillagok most tényleg nem lőttek mellé, piszkosul izgalmas évet zártam, mind szakmai, mind magánéleti téren – ebből talán ti is érzékeltetek valamit itt a blogon, de emellett lediplomáztam, lett egy állásom, és még arra is maradt energiám, hogy az álmaim megvalósulásán dolgozzak: Imelda Green’s handmade products megtette az első néhány gyermeki lépést, hogy kézműves vállalkozássá váljék.

2015 nagyobb mérföldkövei:

  • 70 blogbejegyzés
  • 134 követő a facebook-on (KÖSZÖNÖM!)
  • 2 vásár (az Iparművészeti Múzeumban szeptemberben és a Farmban decemberben)
  • Megjelentem a Pinteresten, az Instagramon és a Twitteren
  • Megtörténtek az első eladások a Meska boltomban
  • Megjelenhettem a Projekt Showroom karácsonyi boltjában
  • és mindenek felett kitartottam, nem adtam fel a nehezebb pillanatokban sem (na jó, a diplomám vége felé azért volt egy kisebb szünet :))

Bízom benne, hogy Imelda Green csillaga 2016-ban is folytatja felfelé ívelő útját, sok újdonsággal és még több személyes találkozással. Köszönöm, hogy látogattok, figyeltek, nélkületek nem lehetett volna ilyen sikeres a tavalyi év :)

image

 

Leave a Reply

