Hello!

És íme, hosszadalmas, (néha hajtépéssel és álmatlan éjszakákkal fűszerezett) munkám eredménye:

AZ ÚJ BLOG!

hello_blog

Egy ideje már éreztem, hogy a blog kezdi kinőni a tumblr-t, de sokáig nem tudtam, mi legyen a következő lépés. Egy hiperszuper honlapra vágytam, de amint elkezdtem mélyrehatóbban foglalkozni a weblapszerkesztés rejtelmeivel, rájöttem: hát itt még nem tartunk… Így lett kompromisszumos megoldás ez az új lap. Újdonságként a következőkkel találkozhattok:

  • különválasztottam az angol és a magyar változatot, az angol nyelvű lap a fenti menüből érhető el
  • a webshopot szintén azonnal elérhetitek a felső menüből
  • jelen vagyok mindenféle közösségi média oldalakon is, ezeket a lap tetejéről egy kattintással elérhetitek
  • az egyes blogbejegyzések alján lévő gombokkal azonnal meg tudjátok osztani, ami megtetszik
  • írhattok kommenteket a bejegyzések alá
  • létrehoztam egy Portfolio lapot, így átlátható formában böngészhettek a munkáim között
  • a bejegyzéseket kategóriákba rendeztem, így könnyebben vissza tudjátok keresni a korábbi bejegyzéseket.
  • „a blogról & rólam” menü alatt egy kis szekció készült rólam, így most már nem névtelenül, arctalanul állok az alkotások mögött :)

Remélem, nektek is annyira tetszik majd az új változat, mint nekem, és szívesen kattintgattok majd az új lehetőségek közt. A tumblr továbbra is megmarad, a bejegyzések ott is megjelennek, de csak angolul.

ENGLISH

Leave a Reply

