Ha teasznob vagy…

Íme a teázós témájú képeslapsorozatom második darabja (az elsőt itt láthatjátok). Egy adag gyönyörű fa gombot kaptam Angliából, és úgy döntöttem, ez a remek ital kiváló téma lesz a felhasználásukra. Ezt a lapot 300 g-os akvarellpapírra készítettem, a felirat és a rajz teljes egészében kézzel készült, a gombot varrtam.

Aki szemöldökráncolva olvassa a feliratot, az se aggódjon az angol helyesírása miatt: a “terrific” (azaz “irtó szuper”) csak ennek a lapnak a kedvéért változtatta meg a betűit “tea-rrific”-re.

Ami engem illet, a tea imádatom egy meglehetősen hosszú evolúción ment keresztül, kezdve a rengeteg cukorral és citrommal fogyasztott gyümölcsteáktól a tisztán fogyasztott (általában) ízesítetlen fekete, zöld és fehér teákig. (Na jó, az English Breakfast és a Darjeeling azért jól viseli a tejet!) Ugyanakkor be kell valljam, hogy ezzel a fejlődéssel párhuzamosan irgalmatlan sznobbá váltam, legalábbis ami a teát illeti…

Ti hogyan isszátok a teát? Kipróbálnátok tejjel vagy tejszínnel?

kepeslap_tea2_1kepeslap_tea2_2

 

Leave a Reply

